Eesti Pangaliit

Swedbank: nutiterminal

Swedbanki nutiterminal

Innovaatiline nutiterminal ja selle väärtus kauplejatele

Mais 2016 tõi Swedbank esimesena Baltikumis Eesti, Läti ja Leedu turule uued väikesemõõdulised makseterminalid – nutiterminalid. Nutiterminali on juhtmevabalt ühendatud nutitelefoni või tahvelarvutiga ja nii saab kaardimakseid vastu võtta sõltumata ajast ja asukohast. Näiteks korstnapühkija katusel või istikute müüja Türi lillelaadal.

Nutiterminal on tavalisest makseterminalist pisem – mahub kasvõi taskusse – ning pakume seadet püsikuutasuta. Nii sobib nutiterminal kasutamiseks ka neile kauplejatele ja teenusepakkujatele, kes liiguvad palju ringi või kel kaardimakseid tuleb vastu võtta harva, näiteks ainult hooajalistel üritustel; suurematest tegijatest rääkimata.

Nutiterminal ei nõua juhtmega andmesideühendust ega pidevat elektritoidet, nii on see ideaalne lahendus väliüritustel, aga ka näiteks taksodes.

Nutiterminaliga saab vastu võtta nii tavalisi kaardimakseid kui ka puutevabasid viipemakseid, mistõttu käib arveldamine senisest kiiremini.

Lisaks sellele, et ka väiksematel teenusepakkujatel ja kauplejatel on nüüd mugav kaardimakseid vastu võtta, lõime ka Swedbanki enda jaoks uue taseme ettevõtetele mõeldud pangateenuste digitaliseerimises:  nimelt lisandus Swedbanki mobiiliäpile nutiterminali funktsionaalsus.

Kliendid kiidavad ja tunnetavad väärtust

Paljud meie kauplejatest kliendid on rääkinud, kuidas laatadel ja teistel väliüritustel kuulevad nad alatihti küsimust „Kas kaardiga saab maksta?“. Kui ei saa, on tulnud potentsiaalne ostja tühjade kätega minema saata, kuna inimesed kannavad kaasas järjest vähem sularaha.

Kogu nutiterminali soetamise ja seadistamise protsessi saab interneti teel algusest lõpuni läbi teha kodust või kontorist lahkumata ja seega on teenuse kättesaadavus samaväärne Tallinnast Obinitsani. Tehingute tegemine käib samamoodi nagu tavaterminaliga, lihtsalt ostusumma tuleb sisestada ja makse käivitada nutitelefonis või tahvelarvutis, mitte enam terminalis endas.

Nagu ütles KUMA liblikaprosside looja Mari Ojasaar: „Võin julgelt öelda, et tänu nutiterminalile teenime 50% enam, kui ilma terminalita. Oleme isegi teinud sarnase katse ja tulemused on hämmastavad!“

Lisaks uutele kaupmeestele on ka paljud varasemad tavalist makseterminali kasutanud ettevõtted otsustanud vahetada olemasolev terminal nutiterminali vastu. Nii oleme esimeseks aastaks seatud müügieesmärgi ületanud.

Kasu ühiskonnale: toetame ettevõtlikku meelelaadi

Näeme, et tänu nutiterminalile on kaardimaksete vastuvõtmine väikekauplejatele ja –teenusepakkujatele kättesaadavam. See on andnud meile võimaluse tõstata ettevõtlikkuse teemat meedias ja ühiskonnas laiemalt. Nii oleme koostöös oma ettevõtjaist klientidega jaganud soovitusi ettevõtlusega alustamiseks ja selle kasvatamiseks:

Vaata lisaks:

 

Artiklid:

 

Projektijuht
Aigar Mäesepp
Swedbanki arvelduslahenduste müügijuht

 

Swedbanki nutiterminal: alati on keegi, kes tahab kardiga maksta!

Innovaatiline nutiterminal ja selle väärtus kauplejatele

Mais 2016 tõi Swedbank esimesena Baltikumis Eesti, Läti ja Leedu turule uued väikesemõõdulised makseterminalid – nutiterminalid. Nutiterminali on juhtmevabalt ühendatud nutitelefoni või tahvelarvutiga ja nii saab kaardimakseid vastu võtta sõltumata ajast ja asukohast. Näiteks korstnapühkija katusel või istikute müüja Türi lillelaadal.

Nutiterminal on tavalisest makseterminalist pisem – mahub kasvõi taskusse – ning pakume seadet püsikuutasuta. Nii sobib nutiterminal kasutamiseks ka neile kauplejatele ja teenusepakkujatele, kes liiguvad palju ringi või kel kaardimakseid tuleb vastu võtta harva, näiteks ainult hooajalistel üritustel; suurematest tegijatest rääkimata.

Nutiterminal ei nõua juhtmega andmesideühendust ega pidevat elektritoidet, nii on see ideaalne lahendus väliüritustel, aga ka näiteks taksodes.

Nutiterminaliga saab vastu võtta nii tavalisi kaardimakseid kui ka puutevabasid viipemakseid, mistõttu käib arveldamine senisest kiiremini.

Lisaks sellele, et ka väiksematel teenusepakkujatel ja kauplejatel on nüüd mugav kaardimakseid vastu võtta, lõime ka Swedbanki enda jaoks uue taseme ettevõtetele mõeldud pangateenuste digitaliseerimises:  nimelt lisandus Swedbanki mobiiliäpile nutiterminali funktsionaalsus.

Kliendid kiidavad ja tunnetavad väärtust

Paljud meie kauplejatest kliendid on rääkinud, kuidas laatadel ja teistel väliüritustel kuulevad nad alatihti küsimust „Kas kaardiga saab maksta?“. Kui ei saa, on tulnud potentsiaalne ostja tühjade kätega minema saata, kuna inimesed kannavad kaasas järjest vähem sularaha.

Kogu nutiterminali soetamise ja seadistamise protsessi saab interneti teel algusest lõpuni läbi teha kodust või kontorist lahkumata ja seega on teenuse kättesaadavus samaväärne Tallinnast Obinitsani. Tehingute tegemine käib samamoodi nagu tavaterminaliga, lihtsalt ostusumma tuleb sisestada ja makse käivitada nutitelefonis või tahvelarvutis, mitte enam terminalis endas.

Nagu ütles KUMA liblikaprosside looja Mari Ojasaar: „Võin julgelt öelda, et tänu nutiterminalile teenime 50% enam, kui ilma terminalita. Oleme isegi teinud sarnase katse ja tulemused on hämmastavad!“

Lisaks uutele kaupmeestele on ka paljud varasemad tavalist makseterminali kasutanud ettevõtted otsustanud vahetada olemasolev terminal nutiterminali vastu. Nii oleme esimeseks aastaks seatud müügieesmärgi ületanud.

Kasu ühiskonnale: toetame ettevõtlikku meelelaadi

Näeme, et tänu nutiterminalile on kaardimaksete vastuvõtmine väikekauplejatele ja –teenusepakkujatele kättesaadavam. See on andnud meile võimaluse tõstata ettevõtlikkuse teemat meedias ja ühiskonnas laiemalt. Nii oleme koostöös oma ettevõtjaist klientidega jaganud soovitusi ettevõtlusega alustamiseks ja selle kasvatamiseks:

Vt lisaks:

·         Juhend kauplejale, kuidas nutiterminaliga viipemakset vastu võtta: https://youtu.be/bgs99X7XXW0

·         KUMA looja: milliseid vigu saaks vältida alustav ettevõtja?

video: https://youtu.be/MyQiXz_jLjw

artikkel: https://kukkur.swedbank.ee/ettevotlus/kuma-looja-milliseid-vigu-saaks-alustav-ettevotja-valtida

·         Ristemäe talu: kuidas väiketalunik kaubaga kliendini jõuab? video

video: https://youtu.be/8dUdAMcW0vM

artikkel: https://kukkur.swedbank.ee/ettevotlus/ristemae-talu-kuidas-vaiketalunik-kaubaga-kliendini-jouab

 

Projektijuht:

Aigar Mäesepp

Swedbanki arvelduslahenduste müügijuht